رویه های بازگرداندن کالا




سوال های پرتکرار در این باره

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.


توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.


چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

  • وارد پروفایل خود شوید.
  • وارد قسمت تاریخچه سفارشات شوید.
  • روی علامت چشم کلیک کنید تا جزعیات سفارش خود را مشاهده کنید.
  • درقسمت نام محصول علامت قرمز رنگ یک تصویر فلش است کلیک کنید.
  • فرم درخواست لغو را مشاهده کنید. و دلیل لغو سفارش را انتخاب کنید.
  • سفارش شما لغو شد.
  • لطفا جهت مرجوع وجه سفارش شماره کارت خود را برای ما از طریق ایمیل و ... ارسال کنید.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد.
لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

  • کارشناسان خدمات پس از فروش آپارکالا ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند .
  • علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.
  • پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا ، وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید ، کالا به شما بازگردانده میشود.
  • در صورت خودداری شما از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد آپارکالا در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند
    و با انقضای این مهلت آپارکالا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

چطور میتوانم بدون برقراری تماس ، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کنم؟

شما میتواند وارد پروفایل خود شوید و از قسمت تاریخچه سفارش کالای موردنظر را انتخاب کنید و فرم درخواست را تکمیل کنید.

  • خرید کالا
  • ثبت نظر
  • دعوت از دوستان برای خرید از آپارکالا

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
  • وارد سایت آپارکالا شوید و از پروفایل خود روی گزینه تاریخچه سفارش ها کلیک کنید.
  • در این قسمت با کلیک روی علامت چشم میتوانید سفارش خود را ببینید.
  • میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.